بازدید 1793

کاراته در شوک نتایج جهانی کاراته، ووشو تحت‏الشعاع درخشش نفتی‏ها

لیگ برتر کاراته این هفته نمود چندانی نداشت، چرا که اهالی این رشته در شوک نتایج مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته بود و اهالی کاراته ترجیح دادند، رویداد جهانی‏شان را پیگیری کنند. کرمانی‏ها حریف نفتی‏ها نشدند
کد خبر: ۷۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۰ 13 November 2009
هفته نخست ليگ برتر كاراته ايران در حالی مورد پیگیری قرار گرفت که تماماً تحت تاثیر مسابقات قهرمانی جوانان جهان قرار گرفته بود که نمایندگان ایران در روز نخست آن تماماً شکست خورده و از صحنه مسابقات جذف شده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ در اولین هفته رقابت‏های لیگ برتر که روز پنجشنبه به ميزباني سالن كبكانيان تهران برگزار شد، تيم‌های زمزم كرمانشاه و سپاه روح‌اله استان مركزي در صدر جدول 2 گروه قرار گرفتند.

در گروه يك ابتداً هيات كاراته قزوين 12 بر 17 به راه وترابري سيستان و بلوچستان باخت و زمزم كرمانشاه 23 بر 6 مبارزه را از سنگ آهن بافق برد و در همین گروه زمزم كرمانشاه با نتيجه 29 بر صفر مقابل تربيت بدني كارگران خراسان رضوي به برتري رسيد و راه و ترابري سيستان و بلوچستان 20 بر 9 سنگ آهن بافق را از پيش رو برداشت.

در گروه دوم نیز، سپاه روح اله استان مركزي 26 بر3 شهرداري قدس را مغلوب خود كرد، استانداري شهر قدس 16 بر 12 ماشين سازي كريمي يزد را شكست داد و شهرداري بندر عباس به دليل عدم حضور هيات كاراته خراسان شمالي 29 بر صفر پيروز ميدان شد. همچنین ماشين سازي كريمي يزد 22 بر 5 از سد شهرداري قدس گذشت، سپاه روح اله استان مركزي 29 بر صفر به دليل عدم حضور هيات كاراته خراسان شمالي پيروز شد و در آخرين ديدار شهرداري بندرعباس 14 بر 12 استانداري قم را مغلوب خود كرد.

بر این اساس در گروه يك زمزم كرمانشاه، راه و ترابري سيستان و بلوچستان و سنگ آهن بافق و در گروه دو سپاه روح اله استان مركزي، شهرداري بندر عباس و ماشين سازي كريمي يزد به ترتيب اول تا سوم شدند.

با این حال لیگ برتر کاراته این هفته نمود چندانی نداشت، چرا که اهالی این رشته در شوک نتایج مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته بود و اهالی کاراته ترجیح دادند، رویداد جهانی‏شان را پیگیری کنند.
کرمانی‏ها حریف نفتی‏ها نشدند

اما در سویی دیگر در هفته اول و دوم دور برگشت ليگ برتر ووشو ايران، تيم هيات كرمان نتوانست حریف نفت تهران شود و همچنان در رده دوم گروه يك باقي ماند و بدین شکل این هفته را تحت‏الشعاع خود قرار داد.

در اين هفته از رقابت ها كه به ميزباني سالن آبفاي تهران برگزار شد با پيروزي مدعيان همراه بود که در مهم‏‏ترین این دیدارها، تيم نفت تهران پس از غلبه بر هيات كرمان توانست هيات كرمانشاه را نيز مغلوب كرده و همچنان صدرنشين باقي بماند. كرماني ها در دومين ديدار از سد خراسان رضوي گذشتند.

در گروه دوم نیز تيم باشگاه مقاومت به 2 پيروزي مقابل آذربايجان شرقي و غربي دست يافت و جايگاه خود را در بالاي جدول حفظ كرد. رنگ فيروزه فارس نيز با وجود 2 پيروزي برابر تيم هاي آذربايجان غربي و شرقي در همان رده دوم باقي ماند.

نتايج كامل اين مسابقات به شرح زير است:
نفت تهران 9 - هيأت كرمان 3
هيأت خراسان رضوي 3 - هيأت كرمانشاه 7
رنگ فيروزه فارس 7 - هيأت آذربايجان غربي 4
باشگاه مقاومت 12- هيات آذربايجان شرقي صفر
هيأت خراسان رضوي 2 - هيأت كرمان 9
هيأت كرمانشاه 2 - نفت تهران 10
باشگاه مقاومت 11 - هيأت آذربايجان غربي يك
هيات آذربايجان شرقي صفر - رنگ فيروزه فارس 12

بر این اساس در گروه نخست، تيم نفت تهران به عنوان برترین تیم هفته با 15 امتياز صدرنشين ماند تا محمدرضا جعفري مربی این تیم نیز به عنوان به مربی برتر انتخاب شود، هيات ووشو كرمان با 9 امتياز، هيات ووشوي كرمانشاه با 3 امتياز و هيات خراسان رضوي با 3 امتياز در جايگاه بعدي قرار دارند و در گروه دوم باشگاه مقاومت با 15 امتياز در صدر جدول قرار دارد و تيم هاي رنگ فيروزه فارس با 10 امتياز، هيات ووشوي آذربايجان غربي با 4 امتياز و هيات ووشوي آذربايجان شرقي بدون امتياز در مكان هاي بعدي ايستاده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی